Episode 59: Vores 7 mest brugte squat-varianter

 anchor podcast   Apple podcast   Google podcastSpotify

 Pocket cast   RadioPublic   Stitcher Breaker

I denne episode: Steffen Fisker og Nikolaj Bach

I dag skal vi snakke om et super populært emne – i hvert fald hos den ene af værterne – nemlig squats.

Nærmere betegnet skal vi snakke om 7 squat-varianter, deres fordele og ulemper, og hvordan du kan bruge dem i din træning, for stærke ben og balder.

Shownotes

Hent Squat Mania 2.0 programmet GRATIS, her

Besøg Squat Akademiet her

Se vores julekalender med 24 squat-varianter (inklusiv de 7 fra podcasten) her

Se det alternative set up til belt squats:

I denne episode kan du høre om fordele, ulemper og applikation af følgende squat-varianter:

  • Goblet squat
  • High Bar Squat
  • Low Bar Squat
  • Front Squat
  • Safety Bar Squat
  • Belt Squat
  • (Bulgarian) Split Squat

Følg Træningstimen på Facebook:

Har du spørgsmål til denne episode, eller forespørgsler til næste afsnit – og lyst til at være en del af et evidensbaseret community, hvor du kan lære om træning og kost? Så join den lukkede gruppe ”Træningstimen” på facebook her:

Join lukket facebook gruppe

Giv os en anmeldelse!

Hvis du har nydt at lytte til Træningstimen, så vil vi sætte rigtig stor pris på hvis du vil hjælpe os med at få podcasten endnu bredere ud, ved at give os en anmeldelse på iTunes:
https://itunes.apple.com/dk/podcast/tr%C3%A6ningstimen/id1447752231?mt=2